Kuvaus
LGX teräksinen voimansiirron päivityssarja
Työnnä kovempaa! Täyttä terästä eteenpäin!
Sarja joka on valmistettu kovetetusta teräksestä korvaamaan muovinen ajo- ja päätuplarattaat Bondtechin Large Gears eXtruderissa.
Yhteensopivuus;
- LGX
- LGX Lite
- LGX Lite peilattu
Jos haluat käyttää LGX suuttimia oletussuosituksiamme enemmän:
- Paksummilla asennuslevyillä;
- Korkeammissa ympäristön lämpötiloissa;
- Suuremmilla askelmoottorivirroilla.
Voitelu on pakollista!
Nämä rattaat ovat tehty kovetetusta teräksestä. Ilman voitelua ne kuluttavat moottorin rattaistoa.
Käytä harjaa ja mukana tullutta voiteluainetta pinnoittaaksesi rattaiden hampaat.
Metalliset hammaspyörät johtavat lämpöä
Jos haluat syöttää PLA:ta tai TPU:ta (materiaalit joilla on alhainen lasittumislämpötila), pidä askelmoottori viileänä (virta 0.5A:ssa tai alempana.
LGX suuttimet sopivat erittäin hyvin useimpiin filamenttipuristussovelluksiin, mutta joissakin tapauksissa tarvitaan lisäominaisuuksia tai -kapasiteettia, joita niiden muovivaihteet eivät voi tarjota.
Nämä tapaukset ovat:
1. Kun LGX:ää käytetään suuttimen ja askelmoottorin välissä olevan levyn kanssa, joka on suositusta paksumpi, ja aina rajalle asti.
LGX:llä
Optimaalinen paksuus: 0.3 – 2.3mm
Rajoitettu 3.0mm
LGX Litellä ja LGX Lite peilatulla
Optimaalisin paksuus: 2.5mm
Rajoitettu 3.0mm
2. Kun LGX:ää käytetään ympäristöissä jotka ovat suosituksia lämpimämpiä, ja aina rajalle asti.
LGX:llä
Suositeltu maksimi ympäristön käyttölämpötila: 70°C
Rajoitettu 90°C
LGX Litellä ja LGX Lite peilatulla
Suositeltu maksimi ympäristön käyttölämpötila: 70°C
Rajoitettu 90°C
3. Kun moottoriin syötetty virta on korkeampi kuin suositeltu ja 95% nimellisvirrasta.
LGX:llä
Nimellisvirta: 0.7A
Suosittelu ~0.45 ja ~0.6A välillä
LGX Litellä ja LGX Lite peilatulla
Nimellisvirta: 1.0A
Suosittelu ~0.45 ja 0.60A välillä
LGX teräksinen voimansiirron päivityssarja asennus LGX:lle
Teräksisen voimansiirron asennus LGX:lle
Alhaalla oleva ohje näyttää kuinka asennat teräksisen voimansiirron LGX suuttimeen.
Koko prosessi on jaettu kahteen osaan.
Tarvitset LGX suuttimen, LGX kuusiokoloavaimen ja LGX teräksisen voimansiirron päivityssarjan.
1/2 LGX:n purkaminen
Vaihda muovinen voimaniirto teräksisellä voimansiirrolla.
Ennen jatkamista, varmista että sinulla on kaikki osat mitä kuvassa. Jos sinulta puuttuu yksikin osa, et saa valmiiksi koko prosessia.
2/2 LGX:n kokoaminen teräksisellä voimansiirrolla
Askel1. Valmistele takalevy ja kaksoispäävaihde




Askel2. Asenna hammaspyörän akselit ja takimmainen esijännitysvipulautanen




Askel3. Asenna esijännitysvivun jousi (tee se hitaasti, sillä tässä kohtaa se on vaikeampaa).











Askel4. Asenna ajopyörät ja ajorattaat




Askel5. Asenna kotelon keskiosa




Askel6. Asenna etuosan esijännityksen vipu




Askel7. Asenna holkki ja aseta vipu uudelleen paikalleen




Askel8. Asenna etulevy paikalleen



Askel9. Asenna liitäntäpistoke



Askel10. Asenna askelmoottori




Askel11. Viimeistele LGX suuttimen kokoaminen




LGX teräksinen voimansiirron päivityssarja asentaminen LGX Litelle
LGX teräksisen voimansiirron päivityssarjan asentaminen LGX Litelle
Ohjeet alhalla näyttävät kuinka asennat LGX teräksisen voimansiirron päivityssarjan LGX Litelle.
Koko prosessi on jaettu kahteen osaan.
Tarvitset LGX Lite suuttimen, LGX kuusiokoloavaimen sekä LGX teräksisen voimansiirron päivityssarjan tähän asennukseen.
1/2 LGX Liten purkaminen
Vaihda muovinen voimansiirto teräksiseen voimansiirtoon
Ennen jatkamista, tarkista että sinulla on kaikki osat mitä viereisessä kuvassa on. Jos sinulta puuttuu yksikin osa, tämä päivitys ei tule onnistumaan.
2/2 LGX:n kokoaminen teräksisellä voimansiirrolla
Askel1. Asenna teräksinen pääkaksoishammaspyörä



Askel2. Asenna keskikotelo ja takimmainen esijännitysvivun levy



Askel3. Asenna metallinen ajoratas/ajopyörä alulevyt



Askel4. Asenna metallinen ajorattaan/ajopyörän setti



Askel5. Asenna vetoakselit



Askel6. Asenna ylin keskikotelo



Askel7. Asenna etummaisen esijännitysvivun levy



Askel8. Asenna etulevy



Askel9. Viimeistele asennus


