Maintenance subscription -ylläpitosopimus, helmikuusta lähtien
Maintenance Subscription -ylläpitosopimuksen uusiminen 1.2.2016 lähtien on mahdollista vain sopimuskauden aikana eli ennen sopimuskauden päättymistä. Uusiminen 364 tai 30 päivää sopimuksen päättymisen jälkeen ei ole enää mahdollista. Tämä uusi sääntö koskee poikkeuksetta kaikkia Maintenance Subscription –sopimuksia.
Autodesk tarjoaa 90 päivää kestävän Late Attach -jakson. Uusi yksittäisten perpetual-lisenssien Maintenance Subscription -tuote poistuu kokonaan toukokuussa. Late Attachment on voimassa 1.2.-6.5. Se koskee vain jo olemassa olevia 2016-versiossa olevia pysyviä perpetual-lisenssejä, joiden oston yhteydessä ei ole hankittu ylläpitoa eli Maintenance Subscriptionia.
LT-tuotteiden subscription-käyttäjille puhelintuki
Kaikki LT-tuotteiden määräaikaiset subscription-lisenssit sisältävät 7.2.2016 lähtien tuotetuen puhelimitse Autodeskin Knowledge Networkin kautta. Ne asiakkaat, joilla on LT-tuotteen määräaikainen subscription-lisenssi siirretään automaattisesti uuden tuotetuen piiriin. Myös kaikki uusitut LT-tuotteiden subscription-sopimukset 7.2. lähtien ovat tuotetuen piirissä.
Tämä tuotetuki tarjoaa puhelinyhteyden Autodeskin teknisentuen spesialistin kanssa, mikä auttaa ratkaisemaan ongelmat nopeammin ja vaivattomammin lisäten tuotteen käyttöarvoa.
AutoCAD LT tarjoukset voimassa 22.1.2016
AutoCAD LT pysyvien lisenssien myynti loppuu 31.1.2016.
Tilaukset voi laittaa joko sähköpostiin tai tehdä tilaus verkkokaupassa