Kuvaus
E3D Revo ObXidian suuttimenkärki
E3D Revo ObXidian suuttimenkärki on suunniteltu erityisesti kuitutäytteisten polymeerien tulostamiseen. Toisin kuin muilla kulutusta kestävillä suuttimilla, ObXidianin kupariseosrakenteella on samanlainen lämpökäyttäytyminen kuin messingillä, joten se on todellinen drop-in korvaaja. Käytä vain samoja viipaleprofiileja kuin messinkisuuttimissasi.
ObXidian on todella kova kulutuskestävyyden ansiosta, joka on suuruusluokkaa korkeampi kuin minkään muun E3D-suuttimenkärki. Useita suuruusluokkia kovempi kuin Nozzle X ja itse asiassa mikä tahansa muu yleinen karkaistu terässuutin.
Tämä saavutetaan yhdistämällä työkaluteräsosa uuteen E3DLC™-pinnoitteeseen. Tämä erityisesti muotoiltu pinnoite upottaa myös tarttumattomat ominaisuudet itse suuttimeen. Tämä tarkoittaa huomattavasti vähemmän muovin kertymistä suuttimenkärjen ympärille.
Kokeile vapaasti. Kun suuttimenkärkien vaihto on näin helppoa, voit vapaasti kokeilla erilaisia suuttimenkärkiä eri sovelluksiin. Vaihda Revon messinkiset suuttimet ObXidianilla tulosteiden välillä avataksesi kuitutäytteisen hauskanpidon. ObXidian on tällä hetkellä saatavana halkaisijaltaan 0.25mm, 0,4mm, 0,6 mm ja 0.8mm.
Turhautumaton. Jokainen Revo suuttimenkärki on esiasennettu suuttimenkärki ja lämpökatko samassa yksikössä, joten vaarallista kuumakiristystä ei ole eikä virheellisen asennuksen mahdollisuutta. Sano hyvästit turhauttaville suuttimenpään vuodoille ja nauti luotettavasta 3D-tulostuksesta!
Nopea tunnistaminen. Tunnista suuttimien koot yhdellä silmäyksellä värikoodatun silikonisukan ansiosta. Lisäksi jokaiseen Revo-suuttimeen on kaiverrettu oma kokonsa helposti luettavilla numeroilla, joten hämmentäviä tunnistusmerkkejä ei tarvitse opetella!
Huomaa:
– Revo™-suuttimet eivät ole yhteensopivia V6-tyyppisten lämpölohkojen kanssa
– Sinun on ehkä säädettävä Z-siirtymää suuttimenkärkiä vaihtaessasi.
E3D Revo ObXidian suuttimenkärki avainominaisuudet:
- Materiaali: Kupari/karkaistu teräskokoonpano E3DLC™-pinnoitteella.
- Halkaisija: 1,75 mm
- Maksimilämpötila: 300°C
- Suuttimenkärkien koot: 0.25mm, 0.4 mm, 0.6 mm, 0.8mm
Mistä ObXidian on valmistettu?
ObXidian koostuu monista materiaaleista ja prosesseista. Alkaen suuttimenkärjen kärjestä, meillä on erikoiskarkaistua terästä, ja loput suuttimen osasta on valmistettu kuparista. Sitten meillä on teräsputki ja lopuksi kuparinen kierreosa. Kirjaimellisena kuorrutuksena kakun päälle kokoonpano on sitten päällystetty E3DLC™:llä.
Minkä suuttimenpään kanssa Revo-suuttimenkärjet ovat yhteensopivia?
Kaikki Revo-mallistomme tuotteet ovat yhteensopivia ObXidianin kanssa.
Tuleeko 2,85 mm Revo-suuttimenkärkiä?
Yksinkertainen vastaus, ei vakiona.
Onko mahdollista kuluttaa ObXidian-suutin loppuun?
Testauksemme on osoittanut, että normaaleissa tulostusolosuhteissa, jopa kuluttavia materiaaleja tulostettaessa, ObXidian-suuttimenkärjet voivat kestää lähes loputtomiin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että ne olisivat tuhoutumattomia; olemme onnistuneet kuluttamaan ObXidian-suuttimenkärkiä joissakin äärimmäisissä testeissä.
UV-reaktiiviset/”pimeässä hehkuvat” filamentit sisältävät lisäainetta nimeltä strontiumaluminaatti. Strontiumaluminaatti on hyvin kovaa. Itse asiassa niin kovaa, että kun se tulostetaan hyvin suurilla liikenopeuksilla, kerrostuneet kerrokset alkavat toimia kuin hiekkapaperi. Olemme havainneet, että nämä olosuhteet voivat poistaa E3DLC-pinnoitteen ja siten vaikuttaa pysyvästi suuttimen kulutuskestävyyteen.
Emme sano, että sinun pitäisi täysin välttää pimeässä hehkuvan filamentin käyttöä. Olemme onnistuneesti ajaneet useita kiloja pimeässä hehkuvaa filamenttia ObXidian-suuttimen läpi ilman, että olemme havainneet mitään vaikutusta suuttimen suorituskykyyn. Kävi ilmi, että asia on paljon monimutkaisempi kuin se, että kuluminen on verrannollinen nopeuteen, mutta olemme käyttäneet Prusa MK3S+:a 0,2 Quality -asetuksilla hyvällä menestyksellä useimmissa malligeometrioissa. Jos olet epävarma, tulosta hitaasti.
Miksi ObXidian-suuttimeni mukana on pakattu ruskea paperilappu?
Ruskea paperiliuska on mukana tarjoamassa korroosiosuojaa metalliosille kuljetuksen ja varastoinnin aikana. Kyseessä on VCI-paperi, joka tarkoittaa “vapourised corrosion inhibitor” (höyrystettyä korroosionestoainetta). Tämä paperi on kemiallisesti päällystetty ja tuottaa kaasua asteittain ajan myötä. Nämä VCI-molekyylit muodostavat suuttimen päälle ohuen, näkymättömän kerroksen, joka estää happea koskemasta siihen. Näin estetään korroosio.
Se on mahdollisesti hieman liioiteltua, mutta yksityiskohdilla on väliä! ObXidianisi pitäisi saapua perille samassa koskemattomassa kunnossa kuin se oli lähtiessään E3D:ltä.